mobile laser tanks

Discussion in 'Mixed Medium' started by cylongirl, May 11, 2015.

1. cylongirl

cylongirl Galactica lives in Germany

So I rummaged times in my stash and doing me the idea has come to a small reconnaissance tank .
    The starting point : boxes of " rubbish " , as my husband says so beautiful ....

So ich habe mal in meinem Fundus gewühlt und dabei ist mir die Idee zu einem kleinen Erkundungspanzer gekommen.
    Die Ausgangsbasis: Kisten mit "Müll", wie mein Mann so schön behauptet.... [​IMG] [​IMG]

Nun dazu noch diverse Teile eines T-34 und den oben gesehenen Kleinkram.
    Heute abend geht es los. Etwas zum abendlichen entspannen.
    Now plus various parts of T - 34 and the above seen bits and pieces .
    Tonight we go. Relax a bit for the evening
  2. cylongirl

So now I have verbastelt the tower of the T - 34 and supplied with laser " MG " and laser " gun " . As tower turntable serves firstonce the egg cup , in pink , the favorite color of my
    Servicemen .
    Jetzt habe ich also den Turm des T-34 verbastelt und mit Laser- "MG" und Laser "Kanone" versorgt. Als Turmdrehteller dient ersteinmal der Eierbecher, in Rosa, die Lieblingsfarbe meiner
    Soldatinnen. [​IMG].......

OK, weiter gehts. Ran an den Motor. Verbaut wurde hier die Auspuffanlage einer Harley Elektraglide.
    OK , on it goes . Ran to the motor . Was built here , the exhaust system of a Harley Elektraglide .

Und noch für die Frontschürze, hier mußte der Kopfschutz eines Gabelstablers herhalten, der Turm dreht sich dan über die Kappe eines ehemaligen Fasermalers.

And even for the front apron , here the head of a fork-lift truck protection had to serve , the tower dan turns on the cap of a former painter fiber

grundiert/primed

DanBKing likes this.
  3. cylongirl

So you can see here a small engine and the transmission . This then drives a gear which drives between the wheels , through a belt , the two axes on which in turn a wider gear is seated . The wheels run straight pairs . is directed with the hand of God .
    Also Du siehst hier einen kleinen Motor und das Getriebe. Dieses treibt dann
    ein Zahnrad,welches zwischen den Rädern, über einen Treibriemen, die
    beiden Achsen, auf denen wiederum ein breiteres Zahnrad, sitzt antreibt. Die Räder laufen paarweise geradeaus. gelenkt wird mit der Hand Gottes.... [​IMG] [​IMG]
    HGJ
  4. cylongirl

5. cylongirl

This time it was in quick steps ./
    Das war es mal in schnellen Schritten.
    HGJ
  6. DanBKing

DanBKing Dan the Man

NICE!
    Ingenious ... !
  7. zathros

zathros -----SENIOR---- Administrator Moderator

That's really neat. It could steer, through scrub steering, in real life. Very cool though. :)