Bonjour de provence

Discussion in 'Introductions' started by atlas83, Aug 24, 2009.

1. atlas83

atlas83 New Member

Bonjour à tous et merci de m'accueillir sur votre forum.
    Je suis français et j'ai la chance de vivre en Provence, cette belle et chaude province que tant de touristes nous envient.
    J'ai déjà repéré certains membres français éminents d'autres forums que je fréquente régulièrement (Le Forum en Papier, par exemple).Venu du modélisme plastique, je pratique le papier depuis 1 an environ avec plus ou moins de succés. Mon domaine de prédilection est l'espace, mais je me défoule parfois en architecture ou sur du matériel ferroviaire.
    Mon anglais a mal vieilli et, avec l'aide des traducteurs du Web, j'espère que nous pourrons, tout de même, échanger.
    Amitiès à tous et à très bientôt avec quelques photos.

Hello to all and please welcome me on your forum.
    I am French and I have the chance to live in Provence, this beautiful and warm province which so many tourists envy us.
    I have already tracked down certain eminent French members of the other forums which I frequent regularly (Le Forum en Papier, for example).
    Come from the plastic model making, I practise the paper for approximately 1 year with more or less of success. My domain of preference is the real space, but I sometimes let off stream in architecture or on the railroad material.
    My English badly aged and, by means of the translators of Web, I hope that we can, all the same, exchange.
    Best regards to all and very soon some pictures of my models.

Atlas83 :wave:
  2. Retired_for_now

Retired_for_now New Guy

Welcome Atlas! Glad to see you here. Pictures need no translation.

Yogi
  3. Maico Shark

Maico Shark Guest

Look forward to your photos and welcome to Zealot !
  4. irjvik

irjvik New Member

Bonjour d'Avignon

Et bonjour d'Avignon !
    Ce serait une idée de se rencontrer un jour.
    -------------
    Greetings from Avignon.
    This would be great to meet physically one day.